Att få hänga i New York dag in och dag ut

Trodde jag skulle däcka när jag kom hem igår men blev piggare ju mer klockan blev. Så jag kollade vad Netflix hade att erbjuda. Naomi and Ely’s No Kiss List fick det bli. En teenage-movie utan dess like, men den var bra tyckte jag. Framförallt för att den utspelade sig i New York och jag ville  bara leva deras life. Vill också ha ett ”our café”, ett standard häng, verkligen i den staden också. Och en gay-bestfriend, som Ely är då. Ugh, verkar så kul, och han var så snygg. Så fick tjej-huvudrollen jobb på Magnolia Bakery också vilket verkade aproligt. Mjöl som flyger hit och dit och hon är super söt och klumpig. Men det var ju bara en film.

Kommentera

