Through my ip

För bilder av högre kvalité råder jag er att besöka Malins blogg, där har det kommit upp lite. Sen tycker jag ni ska gå in på Dalias blogg när ni ändå håller på. Bådas bloggar är jättebra med snygga bilder.

Ja, men tåget avgick tidigt fredag-morgon så vi hade hela dagen i Stockholm. Vädret var vidrigt, men vi hade det trevligt ändå! Dock var vi såså hungriga och sen blev vi jättetrötta hela bunten. (Jo förresten, vet inte om jag nämnt vilka bunten var men det var jag, Dani, Dalia, Frida och Malin.) Vi bodde precis ovanför Stureplan så vi gick tillbaka dit och tog världens mest välbehövliga nap. Åh, det är så underskattat kära vänner. Sen taggade vi till. Begav oss till bokat bord på Riche. Åt för goda köttbullar och köpte allt för dyr dricka. Men det var värt.

Kvällen fortsatte med att vi tog en Über (tog det hela tiden alltså bästa) med skönaste Turban, en lirare han, till en sunkig men billig bar för att möta upp Dalias kompisar som sedan fick bestämma riktning för vår kväll. Taverna Brillo var asnajs på kvällen! Tips, sen gick vi till Collage. Halv-kul ställe men det blir vad man gör det till så jag hade kul! Sen somnade vi så gott runt fyra kanske. Måste tillägga att stockholmare är fan astrevliga, mötte ingen direkt otrevlig, eller killarna är iallafall sköna, brudarna är bitches alltså fy verkligen.

Hotellfrukosten ä g d e. Särskilt när man var seg, trött och hungrig plus att jag hade mina pyjamasbyxor på mig också, stabilt=bake. Vi checkade ut 12 och gick i stan tills tåget gick. Åt jättegod pastarätt på Vappan MEN VÄRLDENS SÄMSTA SERVICE, vill bara skrika. Men common sense right?

Vi hade jäkligt tur att våra tåg skulle gå som dom skulle.IMG_7158IMG_7162IMG_7173IMG_7172IMG_7174

Kommentera

